12/7

Idag vilar jag. Mist min tränarkompis de två senaste dagarna här, så tappat motivationen lite. Var ju ute igår och fick som tur var sällskap av min fina kille. Det är tråkigt när man planerar mat och aktiviteter kring löpningen och sen blir det ändrade tider. Men så kan det vara ibland. Blev ingen löpning alls då istället för min del. Börjat tycka det är skittråkigt att springa själv och det är verkligen inte bra. Springer ju själv 90% av tiden så det är dumt att vänja sig vid sällskap då.




Det här blev dagens middag:
Kycklingfilé - stekt i skivor. Körsbärstomater och mozzarella, som man låter ligga i olivolja och balsamvinäger, salt och peppar en stund. Lite sallad. Smäll på det i smörgåsen och du är ready to eat! Grymt awesome! Med det grova olympiabrödet (finns på ica) så blir det maxat. Måltiden hade varit fulländad med lite färska basilikablad.

Som ni ser har jag börjat lite smått att äta bröd. Nu har jag tränat i en månad och en vecka, ca. 5 gånger i veckan och då får man äta lite mörkt bröd eller knäckesmörgås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0