Tre dagars vila

Har grym ångest på grund av den uteblivna träningen över helgen. Har inte varit ute i löpardojorna på tre dagar och jag har sjuk överskottsenergi och är irriterad och rastlös. Så alldeles strax ska jag ge mig ut på en lång och härlig en. Alldeles själv. Till och med utan hundarna för att jag känner att jag bara behöver ha mig själv att tänka på.
Som tur är har jag inte ätit en jävla massa mat och sånt den här helgen, men två kvällars alkohol är verkligen inte kalorisnålt och igår åt jag godis för första gången på massvis av veckor. Ärligt talat förstår jag inte varför.

Dags att ge sig ut innan maten är klar. 5,2 km om Eniro stämmer. Har ju Löparappen att gå efter också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0